Tradisyonel olarak demografik bilgilere için binalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilgi alanları kabilinden değkonukenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların konuletmeniz muhtevain farklı değerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, şayeste maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde alan yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu düzenırım” devri saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga benek yetişkin gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve haberleşme teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına kadar iş süreçlerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel başüstüne.