thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca aksiyon ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek bağırsakin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının inceliklı açıklamalarını kötüda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en önceki ve en âlâ aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu dokunuş noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter mirarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine angajmanlar ve yol özetler ya da iş özetleri için fen bağırsakerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek namına açılmasını ve okunmasını kurmak bağırsakin boy bos çıkarmak nazik önem taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı çoğaltmak dair çok emeke yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla yanında çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir balans tesis etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sinerjilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Düğün ve tetkik bağırsakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog dâhilğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Video paylaşmak, dâhilğinizi henüz fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, mukannen bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Feysbuk hala dünyanın en cesim sosyal medya platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile ilişkilantı tesis etmek bağırsakin harika bir yer. Her sosyal medya platformu farklı bağırsakerik türlerine malik olsa da bütünü bayağı video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden kesinlikle savurmak istediğinizi her dakika kaynak önünde bulundurun ve buna nazaran yapılanma strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde yararlanmak bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz fazla deli dolu kullanıcıya malik. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Amma sosyal medyada olduğu kabil mesajlar güdük ve öz olursa dokunaklı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dayanıklı bağırsakaziz güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar rağbet çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, dâhilğiniz nişangâh kitlenizin amaç ve rağbet vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bağırsakin boy bos sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları kabil bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi dâhilğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, arama sonuçlarında henüz yüce sıralarda ve henüz pıtrak görülür, dâhilğinize yoğunluk artışı sağlamlanır. İyi SEO geriları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web dâhilğinizde âlâ boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz fazla sözcükten oluşan ifadeler) kullanıvermek SEO’nuzu henüz âlâ hale getirir, yoğunluk ve devirtürme dair henüz yüce gerilar sağlamlar. Etkili itibarlı üçüncü yüz sayfalardan uzvi angajmanlar sarmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri dâhilğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda mukannen bir angajmanya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme strüktürlır. Arama motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik sıkıntısızışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), cesim hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve ilişkilantı göstermesi bağırsakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla tanıtabilir. Hatta web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (henüz fazla tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir