Reklam düşüncemları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi karınin, sağlam çok bileğalışverişkeni kullanmaktadır. Oynak derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, zevk, koca hayat standartları, rahatlık, kat, müterakki uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Tamam bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş olduğu, yeni veya doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Meydana getirilen reklamın amacı, sadece satın kabız davranışını göstermelerini bulmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı yalnızçlara yönelik yalnız nihai nişane, her bugün elan bir küme satış olmakla baş başa, çoğunlukla, reklamın yalnızçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın diğer markalara tercih edilmesini bulmak olabilmektedir. Bunlarla baş başa, firmaların toplumsal boyun namına veya kendileriyle ilgili çısoy rastgele bir düşünceyi korumak veya reddetmek namına gestaltlabilmektedir. Tamam bunların tasavvurı gestaltlırken, en bir küme örutubet nâkil husus, inandırıcı bir şekilde alışverişlenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, birtakım alışverişlenme biçiminden dolayı, birtakım bile seçilen tasavvur türünden dolayı, insanları inandırma etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda iş, birtakım bugün kullanılan oyuncuların maşer içinde malik olduğu konumla ilgili olabilirken birtakım bugün kontralıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Muhaliflıklı diyaloglarla örülen düşüncemların inandırma etmekten uzak olmasının bir diğer sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğbirliı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, diğer türlere bakılırsa elan az inandırma edicidir. Hayaletlerden oluşan, ürün veya hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle veya ifadelerin vaziyet aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Başka türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların veya kullanılan rastgele bir ağırlık unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Başka bir ifadeyle, elan kuvvetlü bir ağırlık yaratabilmek karınin, reklamlarda kullanılan gülmece, gır gır haller, koca hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze icap bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün veya hizmetin anlatıldığı, sahnelerin olduğu, fotoğrafğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda lafünü ettiğimiz ağırlık unsurları esasta rast seçilmektedir. Fakat burada iş, onların kullanılma biçimi olmakla baş başa, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Amma umumi olarak reklamlar inandırıcı olgunlaşmak zorundadır. Bunun nezdinde başarılı bir reklam kurmanın asıl şart şurtı nişane kitleye hitap etmek, bu nişane kitle ile empati kurarak kampanya halk etmek majör marj sahibidir. Böylelikle nişane kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).